Friday, September 9, 2011

sejenak berfikir..

Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurnia tersebut.
 
sejenak aku berfikir setelah membaca ayat ini..
pe yg terjadi pd aku dlu mgkn de hikmah nye..
sepatotnya aku bersyukur dan lebih matang..
semestinya aku sndr x mahu perkara yg lps berulang kembali..

ye dlu aku rsa mmg salah aku membuat kptsn..
tnpa menghiraukn kate2 fmly n membuat kptsn mengikut ati..
tp aku bersyukur yg pd akhirnya aku sndr sedar walaupun agk terlambat..

dan stlh sekian aku mncari..
dan aku temui sesorang yg bnr2 memahami..
dan aku berharap ini adlh org yg tepat d takdirkn utk aku..
semoga hbgn yg kami bina dan jalani sentiasa direstui..
dan kekal slmya..
aminn..
insyallah...

No comments:

Post a Comment