Saturday, October 8, 2011

setia

utk perempuan sematkan ini :
 " boyfren aku adlh plhn aku, dan plhn aku sentiasa mengatakan dia adlh mnusia yg xkan lps
dgn kslpn asalkn aku tahu yg die akn terus cintakan aku sampai bila-bila
jadi aku x perlu risau tentang apa yang dia buat dan apa yg dia akn buat
dia juga ada pilihan dan aku pasrah untuk dia membuat pilihan
cinta itu hanya pengubat bila aku perlukan buat masa ini. "

dan utk lelaki ingatlah dalam akal ini :
girlfren aku adalah matlamat aku dan matlamat yang aku buat untuk aku tentukan
hidup aku sendiri supaya dia sedar bahawa aku adalh  orang yang akn menyunting dia
suatu hari nanti. maka x perlu aku risau tenatng apa yang dia inginkan
dan apa yang dia impikan. dia juga ada matlamat dan aku redha matlamat yang
dia mahukan. cinta itu hany satu persinggahan bila aku perlukan buat masa ini.

* what i know my hubby nye matlamat adlh futher his study n build keluarga yang bahagia 
dan memahami.*
* sy plak matlamat saya membahagia semua orang2 yang sy sayangi yang telah byk b'korban utk sy*

No comments:

Post a Comment