Friday, November 2, 2012

cemburu atau tidak!!


xkisah lah orang nak gelakkan aku..
tp serius ak cemburu dengan kebahagian orang lain!!
bukan berniat jahat tp hanya hati ini..
ntah lah aku sendiri susah untuk katakan..
semua orang inginkan bahagia..sape xnk ek??
bkn aku xbahagia tapi nak kan kesempurnaan dalam kebahgiaan..
so, ak berusaha untuk dptkn tu..
mgkin semua tu blm memihak kepada aku..
apa yang penting kesabaran amat aku perlukan dalam diri..
mencari kebahagian bukan mudah seperti mencari baju di pasaraya..
jadi...ADILLA kamu mesti sabar..
walau apa pon dugaan dan cabaran hadapi dengan sebaiknya..
kerana kebahagian aku pasti akan datang antara cepat atau lambat sahaja..

SAYA pun boleh!!


ikut je segala flow yg telah ditetapkan Allah..
ak sgt percaya Allah rancangkan yang terbaik utk aku!!
amin

No comments:

Post a Comment