Thursday, December 20, 2012

tahniah my liltle sister!!

hari ini 19/12/2012
adalah tarikh dimana keputusan PMR tlh diumumkan..
salah satu nya adalah adik aku yg sgt berdebar-debar..
ok dalam kol 10.50 kami gerak ke sekolah tuk mengetahui debaran..
sampai sekolah ak n adik terus je dibawa ke Dewan..
ramai dah budak2 n parent sdg sabar menanti..
perghhh..aku nye nerves kalah adik aku yg mmg dah nerves tu..
hehehe
de lah dlm 1/2 jam menunggu akhrnya ckgu2 mula masuk dewan 
dan ke tempat masaing-masing...
pe lg bertambah nerves le si adik tu...



tgk tu ckgu2 dgn muka serius!!takott..
n pastu bermulah keputusan diumumkan..
n alhamdullillah adik ak berjaya dapat 7A 1B..


tu dia naik pentas kau..hahaha


ni lah buktinya!!
walo ni je yg dpt tp sbg kakak n along aku sgt bangga dgn adik aku..


suasana semasa di dewan..


btw sblm tamatkan biacara aku..take a look this pic..heheh


*peace yaww!!
sekian thanks..=)








1 comment: